Welcome to ZBS..

Item List......Ziey Beauty Shop...

Selasa, 29 November 2011

PROMOSI SET PERCUBAAN KHAS UNTUK ANDA..HANYA DI ZIEY BEAUTY SHOP....


SET A.....

3 KETUL SABUN SUSU BERAS
1 PCS KRIM AAA..

RM 35.00 SAHAJA...

SET B

3 KETUL SABUN SUSU BERAS+ 3 KETUL SABUN BREAST FIRMING 

RM 30.00 SAHAJA...


SET C

3 KETUL SABUN SUSU BERAS + 3 KETUL SLIMMING FIRMING GEL SOAP

RM 30.00 SAHAJA


SET D

3 KETUL SABUN SUSU BERAS + 3 KETUL SLIMMING FIRMING GEL SOAP + 3 KETUL BREAST FIRMING

RM 50.00 SAHAJA....


SET E

3 KETUL SABUN SUSU BERAS + 3 KETUL SLIMMING FIRMING GEL SOAP + 3 KETUL BREAST FIRMING + 1 PCS KRIM AAA....

RM 65.00 SAHAJA....


SABUN SUSU BERAS

Sabun Susu Beras ini dihasilkan 100% dari bahan-bahan semula jadi. Merupakan produk asli dari thailand yg terkenal serta diamalkan oleh gadis-dan juga orang dewasa. Bertujuan menjaga serta mengekalkan kesihatan dan kecantikan kulit. Kita boleh lihat ramai gadis-gadis dari thailand memiliki kulit yg cantik, gebu dan cerah.
FUNGSI SABUN SUSU BERAS:-- menggebu dan mencerahkan kulit- membantu menghilangkan bintik-bintik hitam- menghaluskan kulit- memudarkan dan menghilangkan parut dengan penggunaan yang berterusan- melembabkan kulit seterusnya menaikkan seri wajah.]
SAIZ SABUN:-5cm x 5cm x 2.4cm

SABUN BREAST FIRMING
Kegunaan:
- Menegangkan payudara yang kendur atau jatuh - Memejalkan struktur otot payudara yang longgar- Membesarkan payudara yang kecil dan bermasalah (membantu tumbesaran) - Mencantikkan struktur payudara secara semulajadi, selamat dan berkesan.
Cara Menggunakan:
- Hasilkan buih pekat (buih pekat creamy-type) dari sabun dan sapu pada bahagian payudara.- Biarkan 5-10 minit selepas mengurut di sekitarnya.Lagi berkesan pakai sebelum tidur dan jangan bilas. Biarkan kering.- Biar seketika, sambil buat urusan lain. (tujuannya untuk beri masa herba meresap ke dalam kulit)- Bilas seperti biasa dan mandi.- Amalkan sekurang-kurangnya 2 kali sehari.



 SLIMMING & FIRMING GEL SOAP.......


.

BOTANIK SLIMMING & FIRMING SOAP ini dapat membantu mengurangkan selulit di pinggang dan punggung serta membantu menghilangkan rekahan supaya warna kulit kelihatan seragam. Ia sesuai digunakan setiap hari bagi menghilangkan kesan rekahan dan mengecilkan saiz badan.

KANDUNGAN: - Seaweed Extract - Iny Extract - Lime Bossom Extract - Lanolin Oil - Natural Gel Soap 

KEBAIKAN SABUN: - Melangsingkan badan - Menganjalkan kulit - Mengurangkan selulit - Melicin dan melembutkan kulit - Membersih dan memudarkan tanda hitam kulit - Memudarkan tanda rekahan (stretch mark) pada perut. - Membantu mengatasi masalah parut.

KRIM SUSU BERAS

Krim susu beras dihasilkan dengan penuh teliti tanpa bahan kimia. Dirumus daripada 100% bahan-bahan semulajadi terdiri daripada susu, beras dan vitamin E. Sesuai digunakan siang dan malam, lelaki dan wanita.
Berkesan untuk:-
~ Merawat, menegang, menghalus sambil mencerahkan kulit muka yang kusam dan lesu secara semulajadi serta suci tanpa was-was.
~ Melembapkan kulit secara seimbang, tidak kering atau terlalu berminyak.
~ Menghilangkan jerawat, jeragat dan bintik hitam serta noda bekas jerawat.
~ Merawat masalah warna kulit tidak sekata.
~ Mengurangkan kesan hitam dan lebam di sekeliling mata.
~ Menghilangkan kedutan halus di muka.
~ Boleh digunakan sebagai alas make up.

Tiada ulasan: